"million candles burning"

Alfons favvo låt nu, med Martin Stenmark..Vart får han sina favorit låtar ifrån?? Jag hade knappt hört den innan Alfons började tjata om den.
Den vart vi osams om på vägen hem från Fåker, så fort det vart någon annan låt än den på radion så skrek han och grinade det värsta han kunde..Jag försökte lugna han med att han skulle få lyssna påden när vi kom hem, på datorn..Men han förstod inte vad jag menade fast jag försökte formulera mej på jordens alla vis..

Ikväll går Mogge tydligen på jullov :) Han visste inte att hans jobb hade stängt nästa vecka ända från Måndag :) Ingen vart gladare än jag! Nu kan jag ta på mej jobb utan att ha dåligt samveta att mina barb ska gå på dagis dagarna föra jul.. Och imorgon har han tagit ledigt eftersom vi först ska på Hab. och sen på kvällen skulle dom ha något möte om vattenföreningen här i byn. Mogge är kassör och ska helst vara med på det.

Än har jag inte skurat några golv...Men nu SKA jag..Ska bara prata kart med Mimi på MSN först ;)

Kommentarer
Postat av: sandra j

Måste man ha dåligt samvete för det... ? Då ligger jag dåligt till ;-)

2008-12-18 @ 11:10:05
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0