Med posten...

..Kom detta super fina julkort idag!


Vi har fått många fina julkort i år, men detta var helt klart det bästa!
Från Alfons :)
Han är duktig den killen adresserat och frankerat, och det har han fixat heeelt själv!...Eller så är det dagis. En väldigt fin tanke av de på barnens dagis tycker jag!

Nu är kottarna (kotletterna) klara men alla klappar är inte inslagna, varför gör det sej inte av sej självt i år?!
Det verkar inte som att det blir någon gran i år heller :,( Första året någonsin som jag ska fira utan gran! Vi har inte haft tid att ut och hugga någon och inte verkar dom sälja någonstanns i byn heller:( Varför kan inte jag ha Lotta (på Bråkmakar gatan) som barn..Bara i år ;) För hon kan minsann allt hon!

Juliga örhängen hade jag iallafall på jobbet idag, med bjällror på så jag har inte bara sett ut som en kossa iadag, jag har låtit som en också ;) Vet inte om dom sysn så väl, men det är tomtar iallafall:)


Nu MÅSTE jag slå in klapparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0