Lucia tåg/utvecklingssamtal

Innan jag hann publicera förra inlägget kom barnens förskolelärare hit och hade utvecklingssamtal med oss. Hon tyckte att båda barnen utvecklats under hösten och att dom gör framsteg hela tiden :) Dock höll hon med om att Alfons är "speciel" och dom ska försöka hjälpa han på bästa sätt, i den mån dom kan.

Direkt efter samtalet kläde vi på barnen och åkte med farmor och Willy ner till skolan där dagis barnen skulle ha luciatåg. Kelly ville inte alls vara med så hon satt med oss istället och tittade på, Alfons däremot tyckte det var kul :)
Efter barnen lussat klart bjöds vi på skinkstut och tomte gröt +kaffe, pepparkaka och klementin, det var gott och nu längtar jag jul maten!!

Nu har svärmor och Willy just åkt hem, Mogge och Kellan for på affären, Alfons sitter framför tv:n och är super trött eftersom han inte sovit något på dagen idag, och jag sitter här...Såg just att jag hade 58 inlägg på bloggkoll att traggla mej igenom ikväll :D

Några bilder från lussetåget (Dåliga bilder, men ändock)


Kelly, den gåra och lurviga..den nenda bilden vi hann få med henne på.






Gosigaste tomten var iallafall Affe :) Tycker jag så klart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0