Kväll!!

Alfons sover sedan över 1 timme tillbaka, Mogge och Kelly har fortfarande inte kommit hem från affären (och Evy) så här har jag suttit i total tystnad och njutit mej igenom alla närmare 70 blogginlägg som jag missat efter att inte haft datorn igång igår...Livet är bra underbart iblan ;)

Imorgon ska jag jobba i Hackås och där ska jag medverka i ett lussetåg, det blir skojj!

Annars är det inte så mycket intressant som händer i mitt liv nu-jag jobbar, är med familjen och sover..Thats it!

Alfons har föresten lärt sej antal nu :) Det var en av de frågor dom ställde på Hab. sisst vi var där-om han kunde antal. Nej, nej sa vi, det kan han inte..Men vipps häromdagen så kunde han ju..Duktiga killen våran!!

Nu hörde jag en bil rulla in på gården, undra om det var Mogge och Kelly?? Hon är nog super trött nu skulle jag tro..


Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag hoppas vi blir klar på lördag, då kommer det bilder på det färdiga resultatet :-)



Vi har också vart på lussetåg på dagis idag, sååå mysigt :-)

Vad söt Alfons var i tomtedräkten :-)

2008-12-11 @ 20:15:36
URL: http://nettaniversen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0