Kotletter!

Just nu håller jag på att föbereder maten som vi ska bjuda alla som kommer på imorgon. Ca 3 kilo närmare bestämt !
Både gammelfarfar, gammel-Görel, momma, gammelmomma, Liza och (kanske) Tim kommer. såå kul! Kände inte att jag orkade göra iordning julmaten redan nu, så det fick bli kotletter, potatis, feta sallad och sås istället, det är ju inte fyskam det heller:)

Idag har jag jobbat, sissta timmarna var jag och en tjej kvar själva på dagis så då tog vi bilen och åkte på Dollarstore (självklart ringde jag och frågade mamman först som tyckte det var jätte kul att vi åkte ut på något) Där köpte jag några fler julklappar, lite kompliteringar.

Nu måste jag slå in fler klappar, så vi är klara med det till imorgon!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack, vad gullig du är!!!

Tyvär känner jag mig inte det minsta fräsh...känns som en helrenovering av mig själv skulle sitta fint julklapp. Man kan ju alltid hoppas att tomten tycker jag varit snäll och kommer men en exrem makeover i säcken :-)



God Jul på er!!!!



Kram

2008-12-22 @ 19:52:41
URL: http://nettaniversen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

God Jul på er önskar vi alla!

2008-12-22 @ 21:24:48
URL: http://channen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0