Julen är häääär!

Jag har haft väldigt klent om julstämmning i år, jag älskar julen i vanliga fall men i år vette tuan vad det är. Jag bakar, gör julgodis, hänger upp julgardiner, tomtarna står på plats, MEN jag har inte lyssnat på julmusik först nu! Nu sitter jag och lyssnar på "Julen är här" NU har jag jul snart!!!
Bara alla julklappar kvar att införskaffa, inte en enda som är klar än..*Gulp*
På Tisdag ska jag in och julhandla, försöka hinna med de flesta då.

Imorgon var tanken att jag och Emma skulle på julmarknaden på Jamtli, men Emma vill inte. Men nyss ringde Maritha och frågade om jag vill umgås med henne i stället :) Så vi ska på Fryshuset och fynda (förhoppningsvis!!)

Nu ska jag gå ner i carporten och väcka KElly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0