Juldagen (varning för en miljard bilder!)

Första delen av dagen spendrade vi ute i snön med pulka och kälke. Andra delen av dagen spenderade vi i Lugnvik hos Moffa och Mona.
Liza fick lappsjuka och ville åka hem så då passade vi på att hälsa på dom :)

Lägger ut en hel del bilder från julaftonen+ några från idag:


Mys i soffan


Fin klädd dagen till ära :)


Kelly vill öppna nu!




Kellan och Katta (pojson) radar paret. Kelly kan ligga på han och han bara kurarr och mår gott. Den bästa barnkatten någonsinn!


Liza!


I väntan på Kalle Anka


Sååå fina!


Så intressant var det inte med kalle Anka..men klementinerna på bordet var det.


Matdags!


Men, vem är det som kommer?!


TOMTEN!!


Så här glad vart Alfons..Alldeles till sej :D


Skrattade hela tiden.


Kellan vart rädd och ville bara sitta i knät, så fort tomten tittade på henne sa hon "nä è" vääldigt bestämt :)


Alfons hjälpte tomten att dela ut ALLA paketen och det var jätte kul tyckte han


Många gosar fick tomten också så klart!


"jag såg mamma kyssa tomten jag" 


Sen var det dags för öppningen, Alfons öppnade alla paketen helt själv och hjälpte sen till med mina och Mogges.




Kellan idag hemma hos moffa och Mona (kläder som hon fick av gammelmomma i julklapp)
Kliver över Milton :)


Alfons ledsen för att han inte får til pusslet på en gång (tröja från momma i julklapp)

Ja det vart många bilder det där, men det är ju så svårt att välja!

Nu ska jag kolla klart på "bonde söker..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0