Jul godis =)

Just nu här hemma görs det jul godis av olika slag.
Alfons har hjälpt mej att göra knäck och rice crispies godis, efter han har lagt sej ska jag göra marsipan godisar och choklade fudge.
Det bästa med att hjälpa mamma med godis bak är nog att få smaka på allt :)

Idag har jag jobbat på förskolan i Oviken och det gick toppen bra, dock kändes dagen lång men det var ändå jätte kul!
Hon jag jobbade med förklarade för föräldrarna som hämtade sina barn att "den här tjejen kommer ni få se mer av, för hon är ducktig" Och talade om innan hon gick hem att hon satt mej längst upp på vikarie listan. Sånt värmer riktigt mycket och känns jätte kul att man är uppskattad även fast man känner sej mest bortkommen de första dagarna på ett nytt ställe.

Jäklar vad det vräkt ner snö idag!! Ändå har det vart kul att vara ute och gräva snögrottor med barnen på jobbet och åkt och dragit madrasser =)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Nu blir jag närvös att jag inte kommer att ha en chans på vikariemarknaden längre:S Mmm vad det lät gott med julgodis.Kram

2008-12-03 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0