Hej då, vi ses om ett år!!

Det var precis det vi sa till granen som vi klädde av och och kastade ut förrut innan barnen gick och la sej. Alfons och Kelly sov ju när jag och Liza klädde granen i år, så självklart fick dom vara med och klä av den istället :)
Hej då har jag även sagt till allt annat julpynt på nedervåningen, enbart julgardinerna kvar..Så skönt! Jag vet att julen ska vara lite längre än så här, men jag är less, spy less rent utsagt! Så imorgon eler på nyårsdagen åker resten ner i källaren också!

Imorse hade jag öppningen på dagis och var inte allt för morgon pigg när jag klockan 05.45 startade bilen och åkte mot Hackås, men då slutade jag lite tidigare istället :)

Från klockan 11 var Alfons med mej på jobbet idag, det tyckte han var jätte kul. Lite vaksam vart jag var var han, men annars så tycker jag att han var jätte duktig. Jag hade väntat mej väldigt mycket gnäll, men knappt något alls var det!
Mogge hade besiktningstid på Audin och jag tyckte det var onödigt att han skulle ta med båda barnen (som han skulle behöva jaga inne i besiktningslokalen) så Affe fick leka på ett annat dagis istället.

Efter jag slutat klockan 14.30 mötte vi upp Mogge och Kelly hemma hos Emma i Brunflo, Emmas mamma Maritha fyller år idag, så vi ville såklart gratta henne.
När jag berättade för Alfons när han satt och ritade på dagis att vi skulle till Emma och Maritha, så sa han "Madita ottså ha" och höll upp teckningen. Vilket tydligen betöd att Maritha skulle få teckningen, för den fick hon när vi kom dit :)
Hon fick även en blomma..

Nu ska jag läsa klart bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0