Här siter jag...

....Och lyssnar på julmusik :) Fick riktigt mycket julkännslor idag när vi hade lucia ffirande i HAckås! Hörde även några skoltjejer sjunga "tänd ett ljus" och då rös jag över hela kroppen...Den lyssnar jag på nu!

Nu har barnen lagt sej och Mogge tittar på något (tråk) program på "Discovery chanel" man kan alltså säga att jag har lite egentid ;)
Imorgon ska jag och Emma på stan och julhandla, jag ska försöka hinna med några klappar jag med, men huvudsaken att Emma får sina gjorda...Hon har ju ett jobb att sköta på vardagarna medans jag bara jobbar ibland och kan åka in och handla det jag ska någon annan dag när jag är ledig..
Mysigt ska det bli iallafall!!

Jaha, vem tror ni vinner ikväll på "Idol" nu då??
Själv tror och hoppas jag på Kevin!

Hejja KEvin friskt humör, det är du som "Idol" gör :)

Kommentarer
Postat av: Mimi

Såklart vinner Kevin!!

2008-12-12 @ 19:06:58
URL: http://www.faxbrink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0