God morgon!

Nu är jag klar för jobbet och dagen kan gärna få komma :)

Hade såklart svårt att somna igår, så jag känner mej som mer död än levande, men det kan jag ta, bara jag får jobba!

Idag skulle Evy komma hit och vara med Kelly en sväng så att Mogge kunde snöröja lite med traktorn. Det är en gammal trektor som är väääldigt svårstyrd, så det går inte att ha med barn i den, inte så länge de är så här små iallafall. ..Så det var ju himla snällt av henne att komma och hjälpa....igen...

Jaja, nog för den här morgonen..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: åsa

Hej! kikade in

Ser att vi inte bor Så långt i från varandra.. Känner dessutom igen dig väldigt mycket...

Ha det bra

2008-12-09 @ 13:10:02
URL: http://torgersson83.wordpress.com
Postat av: Linnéa

Du har fått en utmärkelse i min blogg:)

2008-12-09 @ 14:47:07
URL: http://ninneasblogg.blogspot.com
Postat av: Danne Alfredsson

det är mogge som inte kan köra XD haha

2008-12-09 @ 19:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0