fel!

Fel av mej att skriva att jag fick 15 000:- från patientskade försäkringen-det var 19 000:-
Checken har kommit och den är bara att lösa in :) + att jag fivk 5 000:- strax efter att jag anmälde det. så 24 000:- än så länge är inte fy skam!

I skrivandets syund ser det ut så här i köket :


Hahahallon kola!! Spännande att se hur det blir!
Vanlig knäcksmet+ ett gäng med gelehallon och några droppar karamell färg enbart för att förstärka färgen på den.

Annars idag har vi vart hos Evy och hälsat på en sväng på förmiddagen, vi gav henne en påse med smakprover på allt godis jag gjort som tack för hjälpen. Hon var barnvakt en stund i går medans Mogge var ute och skottade på gården (med traktorn) och jag jobbade.

På vägen hem somnade Kelly i bilen, så nu är hon ner bäddad i bilstolen med Voxipåsen och Alfons och Mogge har gått upp och lagt sej i våran säng en stund.

mmm, luktar hallon i hela huset. Kom och smaka vettja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0