...

HAr ingen rubrik alls.

Idag har jag jobbat från klockan 8-17, lite barn nu i mellandagarna så det har vart lugnt som bara den.

När jag kom hem fikade jag och Mogge med barnen och sedan poppade vi lite musik på Youtube och dansade och busade. Nu har vi nyss lagt barnen, lite sent men dom har vart på gott humör och dom är lediga imorgon (också) så varför inte? Hur det än är så saknar man dom när man har jobbat och vill gärna spendera lite tid med dom när dom är så go som dom vart ikväll.

Mogge har vart ute och provkört skotern för en stund sen och jag tror att den fick godkänt. Alfons började iallafall att tjata om att han ville åka, meeeen vi har inga hjälmar till barnen och innan dess blir det inget åka av för dom! Så är det bara!

Har inget av intresse att skriva (som vanligt) så jag tror att jag rundar av här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0