Eftermiddagen.

Efter barnen (läs Kelly) hade sovit så åkte vi till Emilia och hälsade på, alltid lika trevligt att umgås med henne!! Nu längtar jag tills Ullis flyttar HEM igen så att man kan umgås mer med henne med!!
hos Emilia vart vi bjudna på både fika och mat, så oss har det inte gått någon nöd på ikväll inte :) Alfons och Kelly lekte ovanligt bra båda två och det är riktigt kul att se. Nog för att det vart liiite gnäll, men inte alls som när vi bara är hemma.

Pratade nyss med Carro och hon skulle komma och älsa på snart, trevligt med kvälls besök. Hoppas att barnen har lagt sej inan des så att man kan prata i lugn och ro en stund över en kopp kaffe eller te.


Kellans nya mössa! Lite uppkäftig kanske, men för 10 kr på Dollar så kunde jag inte låta bli!
inte den ultimata dagis mössan kanske;)


Alltid  retar det nån!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Är jag värd en kopp kaffe och en snus kanske? I så fall kommer jag så fort jag är barnfri =D

2008-12-02 @ 18:52:59
URL: http://faxbrink.blogspot.com
Postat av: Monia

Hehe mamma köpte oxå en sån mössa idag :)

2008-12-02 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0