Att jag aldrig lär mej?


Idag har jag vart på stan med Emma och hjälpt henne att julhandla, det gick kanon bra och hon köpte till alla som hon hade uppskrivet på lappen :)

På stan köpte jag hår färg, jag trodde det var slingning(blonda), men när jag kom hem och skulle slinga mitt hår så fanns det ingen hetta i förpackningen..Faan jag har köpt blekmedel!
Men jag trodde i min vildaste fantasi att det kanske skulle bli bra ändå...Det vart det inte! Gult vart resultatet :( Så imorgon måste jag köpa slingmedel och slänga i mitt förstörda hår *suck*

Jaja, efter stan skjutsade jag hem Emma och satt kvar där et tpar timmar och surrade samt hjälpte Emma att slå in hennes klappar=jätte mysigt!!
Efter det åkte jag in till Sandra en sväng för att se hur bakis hon var (och hämtade upp några lampor till Mogges traktor) Hon var jätte bakis =D

Har just vart upp och hämtat ner Alfons från hans säng, han har nog drömt mardrömmar och kunde inte somna om, eller så var han bajs nödig för nu krystas det här bakom mej ;)

Lite bilder från de senaste dagarna:
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0