Än så länge...

Barnen har fått jätte mycket julklappar redan och än har vi inte firat med alla än. Imorgon ska vi till farmor och på Lördag till farfar så hur mycket kan 2 barn få igentligen..?
Själv fick jag knapt någon klapp alls i år, barnen ,åste ha skvallrat till tomten om hur arg jag vart ;) Fast så är det väl att bli vuxen, mindre åt mej och mer till barnen..Fast jag har ju vart snäll ju    ;)
Nej men på allvar så vill jag helst inte få några julklappar eftersom vi inte köper till vuxna. Dom som fått egna barn räknas som vuxna för oss..Men det jag får blir jag såklart super glad för!

Än så länge är det detta som barnen fått (jag var duktig och skrev upp eftersom barnen öppnade för att kunna spara och komma ihåg):
ALFONS
Evy och Nini-Ett barbahus med massa barbaböcker och en pyamas.
Linnea(gammelmommas syster)-Stoooor mimiräknare
Moffa, Mona, Jesper och Amanda-Pengar (vet ej hur mycket det är insatt på deras konto), massa godis, en trälåda med pussel, liten I-or och en teletubbies.
Momma och Tim-barbapapa bok, barbapapa tröja och en barbapapa gubbe.
gammelomomma-Jacka (som vi valde) BRIO tågbana, målarbok med bokstäver och 200:-
Susanne, Joel och Danne-Burk med socker vadd, kalle anka kex och reflexväst.
Joel och Emmelinda (mina kusiner)-Teletubbies tavla med ritblock på.
Liza- Tröja
Emma-döskalle ryggsäck

KELLY:
Evy och Nini-2 pyamaser
Linnea (gammelmommas syster) docka med massa små tillbehör
Gammelmomma-Dansande I-or, fina kläder (som vi valde) tågbana och 200kr.
Moffa, Mona, Jesper och Amanda-Pengar (vet ej hur mycket efetrsom det är insatt på kontot), massa godis, pussel och en teletubbies.
Momma och Tim-2 tröjor, silver halband med ett hjärta på, hårband och en liten väska.
Susanne, Joel och Danne-burk med sockervadd, kalle anka kex och reflexväst.
Joel och Emmelinda (mina kusiner)- kudde.
Liza-Tröja
Emma- döskalle ryggsäck

Detta är alltså vad barnen fått hitintills!! + det dom fått av oss, som jag inte orkar skriva..

JAG fick:
Mogge och barnen-halsband, örhängen, BH, trosa, gjutjärns gryta.
Emma-döskalle spargris
Liza-Adidas perfym
Momma-1000kr
Mamma-Lampa
Linnea(mommas syster)- sängkläder

MOGGE fick:
Av mej och barnen-fodrad jacka, fodrade byxor, fodrade handskar (att ha när han plogar, skruvar osv. ute), strumpor och kallsonger.
Liza-Adidas perfym
(min)momma-1000kr
svärmor-lampa
Emma-döskalle spargris
Linnea-sängkläder

Det var ju inte så synd om varken mej eller Mogge märkte jag nu   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0