Alla klappar klara!!

Bara inslagningen kvar :)

Idag har jag och Sandra vart på stan heeela dagen! Åkte hemifrån klockan 09.00 och kom hem klockan 18.00, 9 timmar på stan och sen är man trött kan jag lova!
Som sagt så är alla klappar  inhandlade och det känns sååå skönt, nu är det bara dom som ska få pengar kvar, men det är ju lätt att fixa.. Önskar att man hade det bättre ställt så att man kunde ge en lite större summa, men tyvärr tillåter inte min trasiga plånbok det i år(inte Mogges heller) så det får bli det de blir och det får duga helt enkelt.

Sandra med familj har just åkt hem efter att ha ätit middag här med oss, jag och Sandra åt Taco buffé på stan och orkade inte någon middag, men de andra åt med god apptit.

Barnen och Mogge hade vart och hälsat på hos farmor och Willy idag medans jag rände runt på stan och gjorde av med pengar och nu åkte Mogge nyss iväg för att hjälpa Danne (Mogges låtsas mammas systers son...Tjorvigt, jag vet) med skotern som inte vill funka som han ville. Barnen har just lagt sej (sent) och jag sitter här och skulle väl igentligen passa på att slå in Mogges julklappar eller bära in det jag köpt idag..Men jag ids inte, läsa bloggar känns lagomt just nu :)

Nu blir det bloggar sen kaaanske det blir lite julklapps inslagning..Bara kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0