Advents kallendrar!

Båda barnen har fått en varsin chokladkallender och en gemensam med ett varsit litet paket i, åhh vad glada dom vart i morse när dom såg dom små klapparna som tomten lämnat där till dom! Alfons fick en plast haj och Kelly en plast hund, båda skulle ha med sej sin klapp på dagis :)
Chokladen var såklart också vääldigt uppskattad!

Annars idag har jag jobbat i HAckås, hade stängningen så  jag slutade halv 6, stressa hem och hämtade barnen och sen for vi hem och fikade saft, clementiner och  pepparkaka. Ingen ville ha någon middag, så vi mös med lite "gotta" istället som Alfons fått i påsen från tomten igår på Dollarstore.

På jobbet idag var det en mamma som frågade om jag var tillgänglig på Onsdag, det var jag, så då ska jag vicka för henne i Oviken, på förskolan där :) Dessutom ringde dom från Hoverberg och ville att jag skulle jobba Fredag och Måndag!!

Nu har jag just lagr Kelly och Alfons sitter och lägger pussel/spelar memory/leker med bokstäverna ca 300 olika små grejjer på golvet nu, såååå kul att sortera sen..NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0