Wrestling..

Japp, det är just Wrestling som visas på våran tv just nu..Boooring!
Men Mogge gillar det, jag gillar datorn och barnen sover, så jag har väl inget att klaga påigentligen. Jag sitter ju som sagt här..

Snart kommer Sandra och Stella hit och sak följa med oss på "älg helga" i Svenstavik. Mogge ska följa med "bihanget" till Sandra och köpa en bil i Sollefteå, så vi lär ju vara solo med barnen ett gäng med timmar skulle jag tro..Men det gör inget, minnst lika trevligt att få slippa sina karlar ett tag  ;P

Ska bli riktigt spännade att se Ellen framföra "Hard rock halleluja", hon är ju så söt!

Nu ska jag gå upp och väcka och göra klar barnen för marknad..

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0