Undra om man ska...

..Åka  iväg någonstans ett dygn, barnledigt!

Jag har kommit på att jag vill åka iväg med Mogge innan han börjar jobba igen. Jag vet inte vart, men typ Sundsvall skulle vara lagomt.
Så nu återstår det bara att övertala Mogge om att vi ska åka. Bara och bara..

Annars idag har vi vart in en snabbis på stan för att Mogge skulle skriva på papper efter Yran jobbet och för att ta en fika med barnens farfar och Elenor.
Innan dess var vi till barnens gammelmomma och drack en kopp kaffe.
På vägen hem tog vi en kaffe hos Evy och nu på kvällen/eftermiddagen kom Sandra med familj hit en sväng och fika och barnen plockade ännu mer blåbär. Alfons älskar de små blåa bären!
Barnens farmor var också hiy en sväng och drack kaffe med oss..

Så dagen har bestått ev en hel del kaffe, faktiskt.

Nu håller Mogge på att lägga Affe och Kelly har inte vaknat en enda gång sedan vi la henne (kors i taket!!!)
Natten som var vaknade hon till en gång på kvällen och en gång mitt i  natten, så det var inte så farligt ändå..

Nu nalkas blogg läsning!

KAnske ska be Mogge tända ljus, hälla upp ett glas vin och läsa alla bloggar högt för mej. Det vore väl romantiskt ;)
Dagen han gör det (alltså ens intreserar sej av bloggar) då är det något som inte står rätt till!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Ja,detvore höjden av romantik!! Ska föreslå det till Magnus också :) Tack för tipset!!

2008-08-07 @ 20:18:37
URL: http://mammamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0