Telefon samtal i massor :(

Idag ska jag spendra mestadels av tiden i telefonen, känns det som..
DEt blir tydligen så när man ska anmäla förlossningsskadan till Person skade regleringen..Suck!
Jag var till Susanne igår som ska hjälpa mej med att fylla i alla papper, som måste fyllas i mm mm. Det var väl behövligt för jag förstår ingenting av allt som har med papperna att göra. Och det måste verkligen göras! TAck för det Susanne.

Idag ska jag även vika in alla mina kläder i garderoben som jag fick av Susanne, nu slipper dom ligga i trasiga trådbackar och skräpa.Tack även för den!
Och eftersom jag har en gerderob nu, så måste jag även möblera om lite i hellen uppe, föör att den ska få plats.

Men nu ska jag ringa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0