Sov morgon!

Idag var det en väldans tur att jag stälde klockan på halv åtta, annars hade vi nog sovit fortfarande. Alfons ska ju vara på dagis klockan nio, så det vore ju inte så snyggt att försova sej...igen..
JAg snoozade ett gäng med gånger innan jag tillslut slet mej upp ur sängen och tog en snabb dusch, för att sen väcka Alfons.
Nu är vi klädda och klara, laddade för dagis och allt vad dagen har att bringa.
Alfons vägrade frukost idag och ville bara ha "sasselsin" (apelsin) som han just nu sitter och smaskar på i soffan bakom mej.
KElly och Mogge sover än...Lever dom?!


Idag ska jag och Emma på badet iallafall. Det ska bli kul!

Nu ska jag sätta mej i soffan med "puffen"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0