Sandra!!

MIN Sandra är den bästa av alla Sandra som finns, det ska gudarna veta!
Hon tar sej alltid tid för mej och mitt "dravell" och det är värt så oerhört mycket, att det inte går att beskriva.
Ikväll tex. har hon suttit i telefon med mej och hjälpt mej med massa saker, som jag tror att andra skulle gäspa åt och "inte ha tid med". Men inte hon inte, nej då!

Och allt hon kommer att hjälpa mej med framöver och med den glädeje hon gör det med, det värmer!!

Så med det sagt, så kan jag sova gott..

Sandra: Tur att vi kan skriva sånt här till varandra iallafall, annars skulle vi inte ha an aning om hur bra vänner vi igentligen är:)

Puss på dej!!


Den enda bilden jag hittade på dej!

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Guuud så snuppig du blev då =)

Klart jag hjälper dej med vad än det är!

Ja det är tur att bloggen finns för som du säger annars skulle vi inte veta, fast jag tror vi vet ändå.



Pöösss på dej med!



2008-08-28 @ 07:52:09
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Sandra J

Smickrande bild förresten ;-)

Skönt å andra sidan att se lite skillnad - kinderna då och nu!

2008-08-28 @ 07:53:43
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0