Rubrik??

Vid 12 hämtade jag och Kelly Affe på dagis och efter det for vi till Hackås och hämtade upp Sandra på jobbet, vidare till Fåker och hämta upp Stella på dagis för att tillslut nå våran slut destination-BVC.Vi hann t.o.m med en fika på fiket i Brunflo innan det var dags. Stella fick spruta, mina barn lekte i väntrummet, Sandra svettades av oro över sin dotter som skulle pinas med nålar av den värsta sort ;)
Intog lunch på Sibylla som Sandra var så snäll att bjuda på, som tack för skjutsen (hon bjöd även på fikat innan BVC)




Inget utav barnen var specielt matpigga utan vill ut på andra äventyr som inte passar på en "resturang"
så vi slängde i oss maten och sen for vi till Fåker och drack kaffe och barnen fick leka som dom ville och äta glass.



sen bar det av hemmöver med två trötta barn. Kelly var så trött at jag fick sitta och vråla (bokstavligen) för att hon skulle hålla sej vaken ända hem.

Nu sover båda och jag har inget annat än att hänga en maskin med tvätt att göra, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0