Regnrusk...

..och tröttare än vanligt.
Det beskriver dagen hitintills ganska så bra, faktiskt.

Idag var det skönt att få klä sej i något annat än "sommarkläder", specielt eftersom jag köpt några långbyxor som jag inte har haft möjlighet att andvända än. Och alla vet väl hur fräsch man känner sej i nya kläder? Det blir liksom favvisarna innan man har köpt något nytt igen..

Idag vet jag inte alls vad man ska hitta på. Jag höll på att fundera om man skulle åka på hundutställningen i Svensta med barnen. MEn eftersom det blåser rätt bra idag och Alfons verkar vara rädd för den, så lär det knappast vara någon mening..
Det blir ev. en fika hos Anna idag iallafall, tror jag..Får se vad dagen har att ge mej och barnen en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0