Rabiata barn!

Varför?! Jag orkar inte bråka med barnen idag! Inte nu när det är så mycket hemma jag vill göra..Så just idag har dom tydligen bestämt sej för att slåss, grina, skrika och leka med saker dom inte få ha om vart annat..suck..

Och varför vill dom leka i köket när dom har alla leksaker i vardags rummet, lekrummet, deras eegna rum?
Nu när Mogge håller på att sätta upp köks fläkten och efter jag hade metat barnen, så såg köket ut som en enda röra och jag orkade inte låta det ligga tills Mogge var klar med fläkten. Just då, när köket känns som minst, så ska dom springa i maten som ligger på golvet, slåss rumt mina ben och kasta ur köks lådorna..Tillåt mej få ett nerv sammanbrott!

-"Mer ela ela!!" 
Det är Affes standard komentar och han syftar på låten med Kate Ryan. HAn ska höra den heeela tiden och bara tjatet av den får mej att vilja kräkas..
Just nu, bara medan jag skrev har han sagt det säkert 15 ggr. Och jag upprepar för han:
-"Ela ela sover"
Eftersom jag inte kommer på nåt annat sätt för att slippa höra den..igen.

Nu ska jag innta min plats på golvet mellan barnen och leka..och framför allt så ska jag längta tills dom går och lägger sej ikväll!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Hmm...Föstår inte vad du menar, sånt kaos har aaaaldrig jag! ;-)



Jo då, det är vidrigt kort sagt. Andas ut och lägg benen bakom nacken så får du annat att tänka på =D

2008-08-22 @ 18:47:19
URL: http://mammamimi.blogg.se/
Postat av: Jane

jag vet faktiskt inte hur gammal han e ... ? knubbig skallig kille... typ kanske ett år yngre än mig eller två? tre kanske t.o.m? ingen aning...

2008-08-22 @ 20:31:22
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0