Panik skrik!

Natten har vart bedrövlig, Kelly har knappt sovit sedan klockan 2 i natt. Hon har skrikit och skrikit som om hon hade en kniv i sej!
Jag och Mogge turadesom att gå in till henne, men det var inget som hjälpte. Tillslut somnade hon om en liten stund, men sen var det samma visa igen..Suck!
Jag vet inte vad det beror på?!

Och idag har hon vart lika dan, hon är jätte trött men vägrar att sova, vill inte sova i sängen och inte i vagnen heller. Däremot sover hon i min famn, men det vill jag ju inte vänja henne vid när hon är så stor.
Hon slocknade en liten stund på soffan förrut och det var välbehövligt både för henne och för mej. Men nu är hon likadan igen, det duger bara att sitta i mitt knä och jag orkar inte bära på henne hela dagen! Det går inte! Jag får ju inget gjort alls här hemma.

Jag har provat att dammtorka, dammsuga och skura men det går ju sådär när Kelly är som hon är..Bara hon inte ska bli sjuk nu, det orkar jag verkligen inte!

Hoppas att det är Mogges sista dag på Yran jobbet idag!

Nu ska jag ta Kelly under ramen och dammsuga övervåningen..Det är lättsammt..not!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Nä, det verkar itne bättre än att de två är i maskopi med varandra...! Jäkla jäntungar!! Som sagt, tur att dom är så himla söta, annars vore dom nog sålda för längesen =D



Grattis till Affe också!!

2008-08-06 @ 13:01:12
URL: http://mammamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0