Nu ska vi se...

..Om Kelly somnar riktigt den här gången då!

kely har sovit jätte oroligt ikväll, jag vet inte om det har med sprutan att göra, eller om det beror på att det inte var Mogge som la henne ikväll. Hon har ju blivit en "pappas tjej" nu när han har vart lång ledig.
redan vid klockan 18 var hon trött så jag la henne, men vid 22 så började hon gny, gnäll och grina, så jag tog upp henne utifall hon hade feber. Ingen feber, så jag la henne en stund senare. Efter det så har hon bara sovit i några minuter åt gången..Nu har hon suttit uppe med mej ca en halv timme, så nu hoppas jag att hon sover, för natten!

Evy och Nini har vart hit ikväll, tur att jag bakade vanilj fyllda chokald muffins förrut idag så jag hade något att bjuda på till kaffet :)

Nä, nu ska väl jag lägga mej i soffan framför tv:n och försöka somna så at jag tar mej upp imorgon för att gå på dagis med affe.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0