Nu jäklar!

Nu står garderoben på plats, alla mina kläder är innvikna i den, de trasiga tråd backarna står i källaren, lekrummet är i ordning plockat, diskmaskinen är igång, Alfons nya säng står på plats (fast utan madrass, den ska vi köpa idag), den andra garderoben har fått ett nytt ställe att stå på...Så nu är det bara resten kvar :( Hela över våningen ser ut som ett bomb nedslag och jag orkar inte ta tag i det nu, jag svettas så hemskt. Kelly sover och jag ska snart pallra mej i väg till dagis och hämta Alfons och efter det ska vi hem och packa hans väska som han ska ha med sej till gmmelmomma. Han ska sova hos henne i 2 nätter och jag kan sätta allt jag har på att han inte kommer att misstycka minsta lilla:)

Nä det här går inte, en snabbis till "uppepå" (på över våningen alltså;) Om det var någon som trodde något annat) sen var det dagis ja..

Kommentarer
Postat av: Marianne J

Therese kommer och visar lingon o blåbär höst/vinter kläderna hos mej tis 26/8 kl 18,30 Välkommen

2008-08-19 @ 08:33:47
Postat av: Ullis

Saknar att läsa din blogg=))) Hoppas ni har de jätte jätte bra=)

2008-08-20 @ 20:36:00
Postat av: Svärmor

Vad jag är nyfiken på hur ni har haft det. :)

2008-08-20 @ 20:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0