Morgon!

Åtminstonne för mej och Alfons är det morgon, Kelly sover än.

Kelly vaknade flera gånger igår kväll och bara skrek. Vid 12 på natten tog jag ner henne så att Mogge och Alfons skulle få sova, då somnade både hon och jag på soffan. Klockan 00.30 la jag henne i hennes säng oh hon somnade om på engång.
Bara för att Kelly sover länge idag så vaknade Alfons klockan 7, han vaknar sällan före klockan 8 i vanliga fall..Typiskt!

Jag var iofs ändå tvungen att kliva upp eftersom Mogge ringde och sa att det skulle komma en bonde med traktor och välta på gården nu på morgonen.

Så nu sitter jag och Alfons på klädda och klara att åka till stan, men Kellan tycks vilja sova ännu längre.

Alfons står och tittar på Teletubbies där det är massa djur som går förbi i en parad och nu kan han vad alla dom djuren heter. Han har blivit jätte duktig att prata! Även om det är mest jag och Mogge som förstår han, men det är jag nöjd med. Bara för en månad sen så sa han ju nästan ingenting alls. *Stolt mamma*

Det börjar även kommar några FÅ ord från Kelly med, såsom :tutte, pappa, hej, tack, kaka, vovve..
Inte mycket det heller, men det är ju något!

Nä nus ka jag kolla på teletubbies med Affe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0