Mogge tog beslag på datorn!

Mogge tror att han äger datorn! Men det gör han inte, så  jag har just sparkat han från data stolen och sa åt han att skaffa sej ett annat intresse än datorn ;-O

igår for  vi in till stan och handlade för att äntligen fylla upp våran urätna frys. nu är det kul att öppna frysskået igen!

Efter det åkte till Petra med familj, så att Mogge fick hjälpa Patrik med en balk som skulle upp på deras blivande carport, och då passade jag och Petra på att surra och skratta i vanlig ordning :)

När vi kom hem la vi barn och efter det på började jag mina banan kakor som Petra beställde och ville ha..

I dag var Petra och hämtde dom och lämnade en badräkt till Kellan. Igår fick hon en bilstol, skor och oandvända stövlar. Tack snälla!

Så nu sitter jag här och väntar på att svärmor och Willy ska komma och efter det så ska vi bort till Storhallen på middag hos svärfar med familj.

Nu tror jag att sväran kommer så nu ska jag fika med dom!

Tack å adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0