Lat dag!

Än så länge har dagen vart oerhört lat och slapp. MEn klockan 13.40 ska jag till tandläkaren och laga ett hål och efter det ska vi in till stan och handla lite. Vi håller på att frosta ur frysen nu efter vårat "projekt-äta ur frysen". Våran frys ska vara en själv av frostande frys, men eftersom den har råkat stå öppen några nätter så var den inte inte själv av frostande längre..
Så nu ska frysen fyllas på lite igen :)
Dessutom skulle Mogge köpa en generator av något slag av en gammal vän.

Nu ska jag prata klart med Sandra i telefonen..Undra om hon vet att jag bloggar nu ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Hade ingen aning =)

Nu märker man vilket intresse du har när jag kräker ur mej skit om vardagen! haha

2008-08-14 @ 11:11:11
URL: http://noog.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0