Kommit till insikt!

Ja, nu är det så att bara för att jag har lyckats att gå ner i vikt, betyder inte det att jag kommer att behålla vikten.
Iallafall inte om jag inte rör på mej mer och slutar att "unna" mej god saker hela tiden.
Så från och med idag är det slut på kvällsätning och andra onyttigheter! Dock inte jämt, jag kommer att fika när vi har besök och när vi är bortbjudna, MEN med måtta! 

JAg tror även att jag kanske, kanske ska sluta röka idag med. Men bara kanske..
Bara sällskaps röka, typ...Om det går..
Och det gör det säkert, för har jag inte sällskap så är jag knappt rök sugen alls, då snusar jag hellre. Det är godare!

Jaja, får se hur det går med det, men det är värt ett försök iallafall, eller hur?

Det kändes trisst imorse att behöva kliva upp när väckar klockan ringde klockan 8, för att lämna Alfons på dagis, när båda barnen sov. Och sen behöva väcka dom för att vi ska hinna iväg, var ännu mer trisst! Det är så typiskt att dom ska börja ta sov morgon nu när vi ska gå tillbaka till dom normala rutinerna igen..Visst  har Alfons gått på dagis ett tag nu innan Mogge började jobba, men det blir mer "på riktigt" känns det som igen.


Kellan håller på att busa nu när jag sitter här:)


Troll unge av den värsta sorten;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0