Idag blir det bröllop!

Klockan 14 idag ska vi infinna oss i Ovikens nya kyrka för att bevittna emilias och Anders bröllop samt Eriks dop.
ska bli sååå kul! Fast ändå är jag lite nervös för hue det ska gå..För mej!
Jag tar ju med Liza som min "date" eftersom att Mogge jobbar, så Mogge ska komma och hämta upp barnen när han slutar, vilket i värsta fall skulle kunna var klockan 22 (!) och det orkar aldrig barnen. Helst skulle jag vilja ta ett glas vin till maten, men efetrsom jag som sagt inte vet när Mogge kommer så är det nog bäst att hålla sej nykter och städad så att jag kan köra hem med barnen när dom blir riktigt trötta och sen åka tillbaka när Mogge är hemma igen..? Jag vet inte alls hur jag ska göra? Jag anntar att Kelly inte kommer vilja sova i vagnen eftersom det kommer att vara alldeles för mycket för henne att titta på (nyfiken i en strut!!) och Alfons kommer att lägga sej på golvet och tjura..JIPPI...NOT!
Så jag får se hur det blir med allt!
Tur att jag har Liza med mej iallafall! Annars vet jag inte vad jag skulle gjort..Stanna hemma kanske ;) ??


Nu ska jag måla naglarna medans KElly sover!

Kommentarer
Postat av: Lola

Du lägger väl in ett foto sen på er så att vi får se hur fina ni är idag? :-)

2008-08-04 @ 11:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0