Idag är jag inte lika pigg...

..som jag var efter möhippan=(

Bröllopet igår var helt kanon! Vackert brudpar, god mat, tårta, trevligt folk, live musik och allt annat som hör ett bröllop till!

Efter vi hade ätit maten sså sa Liza att jag kunde skjutsa hem henne och barnen så skulle hon ta hand om dom tills det var läggdags (underbara syster!!)
Så jag skjutsade hem dom och sen åkte jag tillbaka och tog mej en kall öl, sen tog jag en till, och sen några till! 
Dansade, kollade på present öppningen, åt korv, drack öl, surrade och mådde gott. Klockan 12 kom Mogge(då han slutade jobbet) och hämtade upp mej, Ullis, Stefan och Maria för att köra oss alla till Kövra där vi bor.
En mycket trevlig kväll med andra ord!

Dagen idag har väl var mindre trevlig. Jag är inte jätte klen, men jo då, det känns att jag lever iallafall ;)
Jag vaknade klockan5.45 av att jag var som sandpaper i munnen och att all min mascara som jag sov med hade smulat in i mina ögon, så det var bara att tvätta av nyllet och dricka vetten.. När jag gick och la mej igen vaknade Kelly. Vi lät henne springa runt i sovrummet så att vi kanske skulle få somna om en liten stund iallafall. Det gick så där..
HAlv sju åkte Mogge på Jobbet och klockan 7 klev jag upp med Kelly...jippi :(

Nu är det så att det kommer bilder sen. Kameran ligger i bilen som står kvar på Orrgården och jag tror knappast att jag är körbar riktigt än faktiskt..

Det gick iallafall jätte bra att lämna Affe på dagis idag! Inge tjur eller grin alls, som jag har var nervös att det skulle vara efter 7 veckors ledighet. Det kändes däremot inte så roligt att packa sej i väg på dagis till klockan 9 imorse när man fortfarande inte kände sej riktigt nykter..Men tack o lov var båda barnen snälla och satt i vagnen heeela vägen till dagis.

Återkommer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0