Hundutställning.

Iadg var det en stor hundutställning i Svenstavik och för att ha något att göra idag så for jag, barnen och Evy dit för att titta lite på alla vovvar som fans där-1500 hundar närmare bestämt.
Även fast inte vädret var på topp så var det härligt att vara ute och att göra något annat än att sitta hemma idag kändes skönt.
Alfons humör var väl sissodär, så länge han fick gå vart han vill och till vilken hund han ville då var han nöjd, men när han skulle sitta i vagnen då var han inte lika nöjd. Det känns faktiskt lite vanskligt att ha barnen lös bland så många hundar, jag menar är det 1500 stycken hundar där så måste det ju finnas någon som inte gillar barn och det skulle inte förvåna mej om mina barn skulle stöta på just den hunden..Nu var det ingen hund som var barnilsk av dom vi träffade på, men jag litar ändå inte riktigt på hundar som jag inte känner. Mina barn får tillexempel inte hälsa på en hund som står bunden utanför en affär. Det gör inte jag heller för den delen..

En trevlig ´dag hade vi iallafall.


Kellan busig innan vi åkte.


Tyckte det var jätte kul att springa inne i matserveringen och heja på folk som satt och åt :)


Alfons ville att alla hundar skulle få en gos av han tivoli vinst.


KElly gillade de små Mopsarna. Anntar att hon känner igen dom eftersom Evy har sånna.
Alfons trodde att alla gula Mopsar var Evys Mimmi :)


Full fart!


Fick muta han med ett hårdbröd paket som jag fick på yran igår..Det var ju både bokstäver och siffror på det;)


En kvart innan vi skulle åka hem, somnade KElly så klart..Typiskt!


Försöker ringa pappa för att tala om att han sett Mimmi (gula Mopsar)


Min allra vackraste tjej på väg hem..


Söt som socker!!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Hur gör du för att få Kelly att springa då? Vinga kan ju gå hur bra som helst, men å länge det går fortare att krypa så blåvägrar hon ju, tjurskallen! =) Och du, hon säger 4 ord bara så hon blir nästa Alfons =D



Söta dom är då dina små!!

2008-08-02 @ 19:30:18
URL: http://mammamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0