Hemma från Storhallen.

Ikväll har vi vart på middag hos svärfar i Storhallen. Det var en upplevelse isej att se 3 vuxna män/gubbar sätta upp ett litet staket runt vinbärs buskarna vill jag lova :D Egentligen förstår jag inte varför det inte räckte med dom 2 som redan var där för att göra det, men men..Dom ville väl ha förstärkning av Mogge eller nåt..?
Det var förbaskat med knott och mygg där, så jag anntar att vi kommer måsta ge Alfons medicinen mot klåda ikväll innan han lägger sej. Stackarn blir ju biten hur mycket som helst i sommar:( Och mest i huvudet och fötterna.

Såg just att klockan var snart 21.00 så jag anntar att det är dags att lägga Affe snart..Fast han är ju bra go också, så vi får se;)

Imorgon ska vi iallafall på travet på Me&I klädvisning som Maria ska ha, efter det ska vi grilla med Petra och hennes familj..

Nu ska jag och Alfons lyssna på Duffys mercy och läsa bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0