För 3 år sedan...

..denna dag, då körde vi vårat första flyttlass, från Brunflo och hit till detta hus!

Nu har vi alltså bott här i 3 år och vi planerar att bo här iallafall 50 år till.
Här trivs vi, så här blir vi kvar!

och det var även:
Nästan 3 år sedan sen jag fick reda på att jag var gravid med Alfons (han måste ha blitt till under samma natt som vi flyttade hit).
3 år sedan jag blev anställd som personlig assistent (men blev uppsagd när jag berättade om graviditeten)
3 år sedan som jg började "jobba" med Emma. Det trivs jag också med och fick förfrågan igår av Emmas mamma om jag ville fortsätta ett år till. Så klart! Svarade jag.

3 år sen...Känns som det var igår, eller som att vi har bott här hela våra liv..Konstig kännsla.

Kommentarer
Postat av: Jane

gick du inte till facket eller så när du fick kicken?

2008-08-25 @ 17:25:27
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0