fläskläpp/skrik/regn/grin/bakning/mer skrik.

Ja rubriken är en rätt bra förklaring på min dag..
Både Alfons och Kelly har vart trötta hela dagen, så där trötta och grininga som bara barn kan vara. När Kelly är trött så kan hon inte gå riktigt utan att snubbla på allt och ingenting. Oftas snubblar hon på sina egna fötter. Och idag resulterade en snubbling i en liten fläskläpp. Usch sånt skär i mamma hjärtat, fast jag vet att jag inte hade kunnat förhindra det, så känns det som att jag hade kunnat det ändå..?

Den är inte så stor, men ont gjorde det iallafall!

Annars idag har jag:
 städat,
bakat banan kakor till Petra,
bakat choklad/hallon/vanilj muffins,
Petra och hennes familj var hit och hämtade banan kakorna och fikade med oss,
vart på affären,
pratat med Sandra i telefon,
och just nu håller jag på att vänta på att bulldegen ska jäsa klart så jag kan baka ut bullarna någon gång..

Dessutom har mina barn sett ut ungefär så här hela dagen, så det har inte vart någon rolig dag. Vi skyller på vädret!


Alfons med, men han hade jag ingen bild på..Kul!

Nu ska jag baka bullar så det står härliga till!
Nån som vill smaka?

Kommentarer
Postat av: svärmor

MM, du är duktig du hur hinner, de skulle vata gott med lite nybakat, jag är ju ett riktigt fikamonster.

ha det bra , vi syns kanske i helgen, man vet aldrig.

hälsa alla kramizz.

2008-08-29 @ 10:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0