Färdig bakat...

..För ikväll iallafall.
Jag är i en riktig bak period och lär säkert fortsätta imorgon när vi kommer hem från stan.
Bullarna vart riktigt goda och jag bjuder gärna på kaffe och bulle, till den som vill ;)

Imorgon ska vi in till stan och handla, träffa mamma på hennes jobb och fika, åka till momma och fika, träffa Liza och sen ska vi titta på nån kompis traktor.. det var det de..

Vad ska man göra nu då?

Bara skit på tv:n och jag har ingen film att titta på heller, inget som jag törs se själv iallafall ;)
Igår såg jag Sex and the city filmen, den var riktigt bra, även fast jag aldrig har haft något begär att se serien (jag har heller aldrig tyckt att det var dåligt)..Så nu vet jag som sagt inte alls vad jag ska titta på..

Prata med Mimi på MSN ska jag göra, iallafall en stund till..

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Jag vill!!!

2008-08-29 @ 08:00:44
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0