Extra knäck ;)

Jajjamensan, from idag har jag ett litet extra knäck (med betoning på litet!)
En av Mogge jobbar kompisar vill att jag ska göra en extra matlåda varje dag, som han ska ha. Han var tydligen less på McDonalds..Ungkarl;)
Inget man blir rik på, men huvudsaken det täcker upp mat kostnaderna. Då kanske man börjar laga lite roligare mat också, det blir ju som att bjuda någon på mat 4 dagar i veckan. Och man vill ju inte bjuda på va skit som helst..

Dessutom har jag inte rökt ett enda bloss sedan i Söndags. *Hurra till mej*
Inget jag är specielt förvånad över att jag klarar av igentligen, jag lyckades ju hålla uppe båda graviditeterna och amningarna, så varför inte denna gång liksom.
Men det känns skönt, jag är ju livrädd för att få lung canser och kanske döe när barnen är små..Usch vilken mardröm!! Det är bara därför jag känner att jag vill sluta, för gott är det ! Och det är heller inte för ekonomins skull.



Tack kära svärmor !!  

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Hehe. det går ingen nöd på dej inte =)

2008-08-27 @ 14:05:56
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Lola

Jag förstår att man blir less på McDonalds-"mat"...den går ju inte att äta överhuvudtaget!!! bläää

2008-08-27 @ 14:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0