Bröllopet och dopet i bilder.

Bjussar på lite bilder från gårdagens vackra dop och bröllop!


Det vackra brudparet på väg till altaret!


Brudparet förljt av dop barnet, tärnor och  best-man.


Dålig bild i kyrkan.


Jah och Kellan i kyrkan..Alfons sov i bilen.


På häst och vagn bar det av från kyrkan.


Hela fina familjen!!


Alfons äter förrätt!


KElly med!


Jag och min vackra min :/


Dags för bröllops tårtan att skäras upp.


Mor och son.


Notera att Kelly har en toffs i håret!


Liza, min Liza!


Den bedårande Emilia och den rätt berusade Carron!


Emilia och ULLAN!!


Dags att öppna presenterna.


Även folk som hade hjälp till på bröllopet fick presenter.


Gissa om jag vart förvånad när jag fick det här fina halsbandet! Tack snälla ni!!


Bröllopsvals!


Erik hos hans mormor.


JAg och Ullan på kvällskvisten.

Tack snälla Emilia, Anders och Erik för en kanon kväll!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Guud vilket fint halsband, ville ju också hjälpa till så här i efterhand! =)



Och nä, det är itne alls onormalt att ha bajsblöjor i bilen eller snor-strumpor! Inte hos oss iaf =D

2008-08-05 @ 20:36:56
URL: http://mammamimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0