Bra deal??

Så här är det, jag har länge velat haft en skinn jacka och Mogge har länge velat haft en liten jordbruks traktor för att röjja snö med och så här på gården...

Igår köpte Mogge en traktor och eftersom han köpte en traktor, så köpte så klart jag en skinn jacka!
Båda gjorde vi våra fynd på blocket :)
Det skillde bara sådär ca 19500:- mellan våra sk. fynd, men båda är nöjda och glada och det är väl huvudsaken ;)

Just nu befinner sej Mogge på sin "nya" traktor på väg hem från Åkersjön, så jag skulle gissa att han är hemma runt klockan 20.00 någon gång. Det är ju bara en resa på 14 mil med en traktor som man får köra 30km/h med..Oj vad det går!

Jag håller på att vänta på att Sandra med "bihang" ska komma hit och dricka kaffe med oss. Dom hade andra ärenden hit till Oviken och då tyckte jag att det var en självklarhet att dom ska dricka kaffe med mej och barnen! (annars jävlar!!)Även om jag vet att det kommer att vara massa "slisk" mellan dom, så får jag ta det. Det är väl så att vara ny kär..Suck;)

Nu ska jag hjälpa Kelly som har kört fast med dockvagnen i vardagsrums bordet.

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Haha! en massa slisk blev det inte, han är väl blyg antar jag ler

2008-08-12 @ 22:20:46
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0