Blondiner har roligare!!

..Eller hur var det?

Här sitter jag (blond och allt) och har just stekt biffar på 2 kg köttfärs. På en Fredag kväll!!
Medans min vän (brunett) är ute och slår runt och har förmodligen mycket roligare än vad jag  har haft ikväll :/

Så jag vet inte hur bra det där med att blondiner har roligare stämmer riktigt?!

Det som säkert kommer att vara ännu roligare, är att mina biffar inte kommer smaka ett skit, eftersom jag har gjort så många och allt, så vore ju det super kul...Verkligen jätte kul. Ha ha ha... :(

MEn snart är det iallafall veckan höjd punkt på tv400-Paradise hotel, parcermoni!
Me like.

Idag hann vi iallafall med allt vi skulle på stan. Efter det for vi till Fåker till Mogges gamla jobbar kompis och fikade och hade det trevligt som attan.. det är verkligen kul att träffa människor som man knappt känner, men som man kommer bra överrens med på en gång :)

Imorgon är det "älg helga" i Svenstavik. Det ska tydligen vara en stor marknad. Så ni som inte har något för er i morgon kan ju åka dit. Klockan 15.00 är det "mini stjärnorna" där Ellen ska uppträde med låten Hardrock halleluja! Det kan man ju inte missa, för allt i världen!

Nä, nu ska jag och mitt stekflottiga hår sätta oss i soffan och kolla på Paradise hotel..

Go natt!

Blogg läsningen får bli i morgon, så blogga på gott folk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0