Badet och traktorn

Nu kommer lite bilder.


Jag och Emma åt frulle på McDonalds innan badet..I bilen.


Emma nyss upp kommen från vattnet :)


Gos Emma!!! Bubblar.


Kul med vattentät kamera!


Jag försöker knäppa bild i vatten rutchkanan som jag fick (nästan)epelepsi av :)


Som sagt, kul med vattentät kamera!


>Emma åker kana.


Mogges (våran) traktor..Vilken skönhet..Eller?


Mogge stannade efter vägen och knäppte bild på vrål åket ;)


Sandra träffade på Mogge efter vägen och tog en bild på "stor bonden"


Så här pigga var jag och KElly när mogge kom hem vid 22.30 igår...Vad gjorde Kelly vaken då?!



Om en stund kommer Petra och hennes familj hit och dricker kaffe med oss!!



Kommentarer
Postat av: Sandra J

Ja vad gjorde hon vaken den tiden? Sov inte hon när vi for? ;-)

2008-08-13 @ 10:29:29
URL: http://nogg.se/sajo
Postat av: Sandra J

Du ser ju superfräsch ut på rutchkanebilden, vilken babe =)

2008-08-28 @ 08:02:21
URL: http://nogg.se/sajo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0