Ännu en lista

25 frågor om dig själv.

Röker du ?Försöker sluta! 
Snusar du ? Jo.
Skolkar du ? det är svårt att skolka från barnen.
Gör du frukosten själv ? Jag eller Mogge gör den, men jag längtar tills barnen kommer med frukost på sängen ;) 
Har du suttit i rätten ? Ja
Har du slagit ner någon ? Nej.
Har du pussat någon av samma kön ? Ja.
Har du varit på strippklubb ? NEj, men jag skulle vilja!
Vad gör du när du blöder näsblod ? stoppar upp en tampong i näsan? Blöder aldrig näsblod. 
När grät du senast ? Inatt, när jag vaknade och drömde att Kelly var död..Usch, hemska tanke!!
Vem kan du prata om allt med ? Sandra!! Och Petra med för den delen.
Har du solglasögon ? Nej, jag kan inte gå i sånna. 
Skriv en mening på engelska ? What to say? 

Vem pussade du senast ?
 Kelly
Vem kramade du senast ?  Kelly
Vad är din högsta önskan just nu ? Hitta ett jobb! Eller vinna flera miljoner förståss!
Vad heter den hårspray du använder? ??
Vem gillar du ? Alla våra närmsta!
Vilken färg har du på tröjan du har på dig ? Vit.
Har du string på dig just nu ? Ja, faktiskt. 
Känner du någon som heter Niklas ? Nej
Har du bärbar data ? Nej.
Är du blyg ? Jag var förr, men inte nu längre..Eller det beror på i vilket sammanhang kanske..? 
Vad tänker du på just nu ? Hur det går för Mogge att byta avloppet i köket.


VAD FÖREDRAR DU PÅ DET MOTSATTA KÖNET ?

Mage,ben eller armar ? Armar.
Bruna,blå eller gröna ögon ? BRUN!
Långt eller kort hår ? Kort
Charmig eller rolig ? Lite av båda.
Röker eller snusar ? Ehh jag svarar väl röka där då..Med tanke på vad jag har ;)
Vad kollar du först in på det motsatta könet ?  Kläderna
Hur stor betydelse har kläderna ? Stor!
Gillar du någon just nu från det motsatta könet ? Yes box!
Gillar någon annan dig just nu ? Det hoppas jag! 

HAR DU


Blivit kysst ? Ja
Stått på scen ? Ehh, ja! Stackars de som lyssnade!! 
Varit med om en bilolycka ? Ja, men inget allvarligt.
Klättrat på berg ? Räknas Gustavsbergsbacken på Frösön? 


ANTINGEN ELLER


Kallt eller varmt ? Varmt tror jag.
Blått eller rött ? Blått.
Regn eller snö ?  Snö
Ull eller bomull ? Ull..Vad är skillnaden??
Rosor eller tusensköna ? Rosor, kanske.
Vår eller höst ? Höst !
Historia eller vetenskap ? Vetenskap
Matte eller engelska ? Engelska.


ÖVRIGT

Svär du för mycket ?  Deffinitivt!
Vilken låt lyssnar du på just nu ?ingen
Hur är vädret just nu ? Regn och rusk!
Vart skulle du vilja åka ? Till ett varmt och billigt land.
Vill du ha barn ? Käner mej nöjde med de 2 jag har.
Isf vad skulle dom heta ? Alfons och Kelly, heter dom.

SENASTE SOM DU

Träffade ? Mogge.
Pratade i telefon med ? Mogge, inatt när jag var mörkrädd.
Sov tillsammans med ? Mogge

Ja det var det de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0