Vilken underbar natt!!!

Eller så var det den värsta på evigheter:( KEllan vart ju somsagt sjuk igår kväll, och det fortsatte hon så klart med hela natten..MEn bli frisk då istället, så att mamma och pappa får sova!!
Klockan 12 gick vi och la oss jag och Kelly, jag vågade nästan hoppas på att hon skulle vara så trött då att hon skulle sova hela natten, men så vart det så klart inte!
Ca 3 ggr i timmen har hon vaknat! Grrrr!

Och idag så är det grin och gnäll för hela slanten som gäller, jätte skojjigt!
Mogge var ute med Affe i morse och skottade snö i förmiddags. Medans jag stod i köket och gjorde mina hemmagjorda biffar med hemma gjord sås (klå den du Mimi) hörde jag iallafall Alfons skrika och grina och gnälla nästan hela tiden, så han är också verkligen på go humöret..Inte!

MEn nu sover båda och jag gör en massa nyttigt här hemma. Jag bloggar ju! Förgyller mina vänners vardag, eller?
JAg vet 1 som mer eller mindre lever för min blogg. Du vet vem du är? :)


image103
JAg och Kelly pigga och allerta i natt :P

image104
Står helt själv! Bara hon har något i handen. Även fast hon är sjuk. Duktig tjej!!
Gick även 2 små jätte vingliga steg i dag..Det tar sej =)


image105
Alfons hjälper pappa att skotta. Duktig kille!

Så Mimi!! Nöjd?
Det kommer säkert mer underdagen så du kan andas ut;)


Kommentarer
Postat av: Mimi

Du är lovely!! Snacka om att det är du som gör mina dagar! :D

Inann du började blogga satt jag i soffan och bölade konstant! :)

2008-04-10 @ 13:51:42
URL: http://mammamimi.blogg.se
Postat av: Gärdvall

Vilken duktig liten tjej ni har!

2008-04-10 @ 16:13:34
URL: http://gardvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0