Vilken härlig dag!!

Dagen började med att jag och Kelly åkte på familjecentrum i Svenstavik, för att träffa lite folk.
Här är några av dom som var där:

 Lille Erik..          Storebror Hugo..      Lillebror Felix...        Och Kelly så klart!


Efter vi vart där, for vi till Hackås och käkade en sallad tillsammans med Sandra som hade lunch rast. Åt ute i det fina vädret.


Efter vi hämtat Alfons på dagis, så var vi ute i solen. Gick ett varv runt byn, och strosade på fram och tillbaka, tittade på hästar och små lamm, plaskade i vattenpölar och fikade... KElly sov mestadels av tiden..
Har förskjutit Kellys dags sovning idag, för att hon ska lägga sej senare på kvällen och förhoppningsvis sova hela natten sen.. Så hon sov fram till kl 16 (tills vi gick in), istället för till klockan 14 som hon gjort tidigare. Somnade 19.45 istället för kl 18.15, så vi får se om det gjort susen. Än så länge sover hon!

            


Till min förtjusning så ringde Carro och frågade om vi skulle vara hemma i efter middag. Och det skulle vi så klart.
Så Carro och Oliver var här tills det var läggdags för barnen..

  Kelly verkade gilla Oliver och ville gärna pussa lite på han.     

 Alla 3 barnen framför Alfons favoriter: Teletubbies.


Känns konstigt att ha haft barnen uppe så "sent", jag käner mej trött och det skulle ju kunna bero på att klockan snart är 21, och barnen bara sovit i drygt en timme än..Ovant...

Nu ska jag glo på tv och läsa lite bloggar..

Go natt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka bra kort du fick till, tror jag måste ta o använda kameran lite oftare =)

2008-04-04 @ 13:40:19
URL: http://dacarro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0