Vart tog det vägen?!

Vart tog mitt hyffsat rena hus vägen? Jag städade ju igår så att det luktade gott och såg väl "så där" ut, men idag då är det helt borta. Eller va! Jag fick skura hela nedervåningen en snabbis efter att barnen lagt sej, bara för att det skulle lukta gott här hemma. Också tände jag en aromlampa, su nu luktar det ju ännu godare än vad det gjorde igår :)

Men allvarligt, vart kommer allt skräp ifrån som ligger efter golven?? Om det vora katt hår då, eftersom att dom hårar så hemskt just nu, men det är ju allt: Smulor, äckliga nagelbitar, pappersbitar, grus, ludd mm mm. Och då paratar jag om ett golv som vart dammsugat och skurat igår!
Tänk om man inte skulle städa på en månad..Hemska tanke!! Kan just tänka mej hur det skulle se ut här då.

Det ska bli spännade och se hur Kelly sover inatt! Jag är som vanligt inställd på att det blir en "vakna en gång i timmen, minst!" natt. MEn jag hoppas så klart på en "sova hela natten" natt.. 

JA ja, nu ska jag läsa bloggar innan Sandra ringer!

Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag känner igen fenomenet! Just därför som min dammsugare alltid står framme och används minst en gång per dag :)

2008-04-10 @ 19:42:12
URL: http://mammamimi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0