Täppt och bränd näsa :(

Kelly har redan hunnit med att vakna 3 ggr sedan hon la sej vid 18.30..
JAg undrar om det kan bero på att hon är täppt i näsan och att hon har bränt den lite, lite idag...?
Även fast den bara är lite röd, så kan det kanske kännas mer på henne som är så väldans ljus i huden och eftersom hon är så liten och har ömtåligare hud än vad vuxna har..?
KAnske ska införskaffa sej någon solskyddskräm till henne. Mammas lilla tjej ska inte behöva bränna lill snoken!

Jag vet som vanligt inte vad jag ska hitta på. Jag har hängt 2 maskiner med tvätt och jag har plockat upp efter dagen..Så vad ska jag göra nu då?! Inget på tv:n heller,precis som vanligt :(
Kanske ska titta på sista avsnittet av Andra avenyn på web tv..

Fast nu loggade Emilia in på MSN, ska kanske slå några ord med henne :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0